Методи на плащане
1. Онлайн магазин MyCafé.bg предоставя на клиентите си възможност за следните методи на раплащане:
2. Чрез доброволно избран метод за плащане Клиентът извършва плащане към Продавача за закупената онлайн стока.
3. Всички плащания се извършват в български лева, независимо от вида на разплащане. Всички цени в сайта са крайни и включват ДДС.
4. Клиентът заплаща стойността на закупената стока, с включена цена за доставка (с изключение на сучаите, когато е обявена безплатна доставка).
5. Наличните методи за плащане се определят от избраният метод на доставка (например "Плащане в брой" е налично само при получаване на стоката в офис на Продавача).
6. В зависимост от избраният метод на плащане, Клиентът получава необходимата информация, касаеща плащането (данни за банков превод, проформа фактура, препращане към оператор на картови разплащания и др.).
7. При анулиране от страна на Клиента на поръчка, която е вече успешно заплатена чрез банков превод, картово плащане, ePay и PayPal, Продавачът възстановява заплатената от Клиента сума в срок до три работни дни, като използва същото платежно средство, използвано при първоначалната трансакция.
8. При наложен платеж чрез "Пощенски паричен превод" не се издава касов бон според Наредба №Н-18 от 13.12.2006г. за регистриране и отчитане на продажби в търговските обекти чрез ФУ. Клиентът е длъжен да запази документа, издаден от куриерската компания, като разписка за направеното плащане.
Методи на доставка
7. Доставки се извършват само на територията на Република България.
8. Доставката се извършва чрез куриерска фирма, с която Продавачът има договорни отношения, или директно от Продавача.
9. Цената за доставка, е включена в общата стойност на поръчката, освен когато са оябвени преференциални условия с безплатна доставка.
Цената за доставка се формира в зависимост от избора на куриерска фирма, конкретната куриерска услуга - доставка до адрес на Клиента или до офис на куриера, от теглото на пратката и общата сума за наложен платеж (ако е избран този метод на плащане).
Доставка чрез Спиди и услуга "Стандарт 24 часа":
- до офис на куриера - фискирана цена за цялата страна - 5.89 лв.
- до адрес на Клиента - фиксирана цена за цялата страна - 7.34 лв.
- поръчки на стойност над 80лв. - безплатно
Доставка чрез Еконт:
- до офис на куриера - според Еконт калкулатор - автоматично изчислява цена на доставка спрямо условията за ценообразуване на Еконт; цената се визуализира преди финалното потвърждаване на поръчката;
- до адрес на Клиента - според Еконт калкулатор - автоматично изчислява цена на доставка спрямо условията за ценообразуване на Еконт; цената се визуализира преди финалното потвърждаване на поръчката;
Експресна доставка до 4 работни часа от MyCafé.bg за София-град - 12.00 лв.
10. Цените за доставка не са валидни, когато Доставчикът е обявил преференциални условия с безплатна доставка.
Всички поръчки на стойност над 80лв. се доставят безплатно само при избор на куриерска фирма Спиди.
(Не се предлага при избор на доставка чрез Еконт.)
11. При наличност на поръчаните продукти, поръчката се обработва и изпраща в рамките на същия работен ден за поръчки постъпили до 16:30ч. в делнични дни и до 11:30ч в събота, а след този час - на слдващия работен ден.
Прилаганата куриерска услугата предполага доставка до 24 часа в работни дни.
Експресни доставки, само за София-град се обработват от понеделник до петък.
Поръчки, направени през почивни или празнични дни се изпълняват в първия работен ден след получването им.
Поръчки направени до 16:30ч в петък, могат да бъдат доставени до адрес на Клиента в събота, при условие, че Клиентът даде такава инструкция в полето „Забележка към поръчката”.
11. С полагането на подпис на приемо-предавателен документ Клиентът овластява куриера да предаде от негово име на Продавача сумата по общата стойност на поръчката за доставената стока, при избран метод на плащане "Наложен платеж". При метод на плащане "Наложен платеж" и заявена от Продавача услуга "Пощенски паричен превод" стоката не се придружава с фискален бон и Клиентът е длъжен да запази документа, издаден от куриерската компания, като разписка за направеното плащане.
12. След направен контакт от страна на служител на куриерската фирма, извършваща доставката, промяна в адреса за получаване от страна на Клиента се заявява и урежда съгласно условията на съответната куриерска фирма.
13. Поръчките се доставят до адрес, посочен от клиента при осигурен достъп или до посочен офис на куриерска фирма.
Клиентът оглежда доставената стока за транспортни повреди или други щети и предявява претенции в присъствието на куриера, или лицето, доставящо пратката.
При невъзможност Клиентът да бъде намерен на посочения адрес за доставка от куриерската фирма, не по вина на Продавача, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и Продавачът се освобождава от задължение да достави поръчката.
В случай, че Клиентът откаже да приеме поръчаната стока, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и лицето, извършващо доставка я връща на Продавача.
Рискът от загуба или повреда на стоката преминава от Продавача върху Клиента в момента, в който той или посочено от него лице, приеме стоката.
14. Поръчани стоки чрез онлайн магазин MyCafé.bg се доставят от куриер или от служител на Доствчика в срок до 2 работни дни, в зависимост от наличността на поръчания продукт.
Посочените срокове се прилагат съобразно обявени графици на криерските фирми за отдалечени населени места и за работа по време на официални празнични дни.
Продавачът не носи отговорност за закъснение, породено от действията на куриер или куриерска фирма.